The umbrella academy: Apokalyptická suita - Gerard Way, Gabriel Bá

Tenhle komix jsem toužila přečíst v době kdy jsem byla hodně emo fanda MCR. jenmže to tady
nebyl příběh k sehnání. No a když už konečně byl tak se mi do něj uplně nechtělo, protože znáte to co máte rádi jako moody teen už vás nemusí bavit když ste dvacetiletí. Jenomže seriál byl hodně dobrý tak jsem si řekla že je na čase jít i do knížky.

Během nevysvětlitelného celosvětového fenoménu dojde k narození třiačtyřiceti mimořádných dětí, jejichž matky do té doby nevykazovaly žádné známky těhotenství. Milionář a vynálezce Reginald Hargreeves sedm z těchto dětí adoptuje. Když se ho zeptají proč, jeho jediné vysvětlení zní: "Abych zachránil svět."
Těchto s
edm dětí vytvoří Umbrella Academy, dysfunkční rodinku superhdinů s bizarními schopnostmi. Během svého prvního dobrodružství ve věku deseti let musí čelit nevyzpytatelné a smrtící Eiffelově věži, kterou pilotuje obávaný zombie-robot Gustave Eiffel. Skoro o deset let později se tým rozpadne... když ale Hargreeves nečekaně zemře, roztrpčení sourozenci znovu spojí síly - právě včas, aby opět jednou zachránili svět. (zdroj https://www.databazeknih.cz/knihy/umbrella-academy-apokalypticka-suita-373613)

-dneska mám ke komixu opravdu hodně výhrad
- za prvné on je hodně jako Liga výjimečných od Alana Moora, terého nekriticky zbožnuji a mám celého načteného a ta je jako komix famózní, ale má špatnou filmovu adapatci a tady je to přesně naopak. 
- do děje se nějak nedá začíst ani kresba mě nijak nebavila, postavy jsou hrozně dvojrozměrné a ploché když to srovnám s jinými komixy kde na vás děj doslova dýchá skrz papír tak atyd je prostě placatý
- radši se podívejte na seriál

Žádné komentáře:

Okomentovat