Když se rozeběhnete

Stane se hrozně moc věcí. No a jelikož mezi přehnanou motivací, depko články a tabletkami na spalování tuků není nic o veselo a divnověceh tak musím zaplnit díru na trhu.

Ráda během sama, je to skoro meditace. Já, ráno, příroda, všude je klid.


Ovšem vesmír vám ve chvíli kdy se vracíte domů přihraje do cesty někoho koho znáte aby vám řekl ježiš tys byla běhat, měla si mně napsat já bych sice nešla ale měla si. Tohle se mi fakt stalo nekecám.

Všcihni se ráno zdraví. Takže mezi dýchání vyflusám brý den. Protože nepozdravit starou paní s jezevčím to nejde, to prostě ne. Navíc když vám ta upřímně fandí.

Jezevčík je od přírody překážkové plemeno. Navíc když ho přeskočíte protože kam nejlepe jít než vám pod nohy. Jezevčí navíc číhají všude, protože já během okruh takže je potkám ještě jednou.

Na jednoho Kapitána Amerika je pět pomalých běžců, rekreačních, tři jezevčíci a jeden labrador. Upřímě skoro každý má strach že když se rozeběhne tak všude budou perfektní běžci jako Steve Roger a vy jste spíš stoletý stařík. Takle vlastně funugují všechny depko články. Ale víte co, on na vás nijak nikdo nekouká a super běžec je tam tak jeden. Ve finále všechny předběhne holka s batohem obřím jak blázen. Jediný ivný je že občas jsou všichni skoro sladění jako na tajný závod.


Jo a jasně že nenápadně špízuju všechny zahrady v okolí. Co myslíte že dělám mezi vydýcháním.

Hubu neposlouchám protože se bojím že me zajede auto. No a když jsem uprostřed ničeho tak mám mírné obavy abych tak nezkončila v Sklepovém Podnoží.

1 komentář:

  1. Hmmm, když jsme byla párkrát běhat, tak jsem měla také strach, že skončím ve sklepě (tak jsem ráda, že nejsem jediná, občas jsem si říkala, jestli nejsem paranoidní). No teď už se budu též bát sklepového podnoží, díky :D Úplně tě vidím, jak toho jezevčíka přeskakuješ o.O

    OdpovědětVymazat