Orphan

Hezký horůrek na podzimní dny.

Chudinku sirotka Esther pronásleduje hrozný osud už ve svém rodném Rusku přišla o rodiče a aby toho nebylo málo tak její další adoptivní rodiče zahynuly při požáru. zdá se však že se bude mít snad konečně dobře když si adoptuje rodina Colemanových. Malá Esther však není vůbe andílek na což přijdou její noví rodiče, spolužáci i spourozenci velmi rychle.

- skvělý film, hodně dobrý konec který mi osobně připadl správně originální



7 komentářů:

  1. Na ten film jsem slyšela hrozně moc kladných názorů, že mám strach si to pustit. Byla jsem pokáklá už u těch krátkých filmů v Letmu. Pokud víš kde to je, je to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hustý tam to neznám já většinou chodím na neznámé/kultovní/divné filmy do artu. Takže japí na nový tip

      Vymazat
    2. Hehe, já to tak taky neznala. :D Ale byla jsem tam pokáklá, je to 5D. A jestli tam půjdeš, běž na metro nebo apokalypsu.

      Vymazat
    3. Krutý apokalypsa tak to musím *_______*

      Vymazat
  2. Tento film patrí k mojim najobľúbenejším. Nebol to pre mňa ani horor, bolo to také psycho a to sa mi na tom páčilo. Idem si ho asi zase pozrieť haha. :-) Som tvoja nová follow a bola by som veľmi rada, keby si si tiež pozrela môj blog. Ď akujem :-)

    terezbk.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Nalákala jsi mě slovy originální konec. Konec mě sice nepřekvapil, po té scéně s koupáním a následným nalezením fotky muže, už to tak nějak nasvědčovalo. Každopádně se mi to líbilo a ještě lepší by to bylo bez toho kuchacího konce, mohli na ni spíš vymyslet nějakou lest. No a Karel Roden :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí prostě nějak od záčátku fandila aby byla zakluklený démon :D podle mě to tam šoupli aby se jako neřeklo když je to horror.

      Vymazat