Kralíčkovy sebevraždy - Andy Riley

Kniha, která není pro citlivé. Ovšem ti co mají radi černý humor si na své přijdou.
Králičci z nějakého důvodu hodlají zemří a to dost bizardnímy způsoby. V knížce je velká spousta podivuhodných nápadu na zkončeního života od toho že vás rozsekne transport v Star treku až po to že vás napodne na světelný meč Dark Vader
- myslím že to bude moje pomoc v těžkých chvílích
- asi jsem divná ale černý humor vede a musím sehnat druhý díl protože králíček se nějak podle drbů na internetu zabije pomocí Tardis



7 komentářů:

  1. To zní jako geniální "čtivo"!!! :D Trochu mi to připomíná komixovou knihu "A tomu se mám smát?", kde je to samý znásilňování a vražda.

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle. *_* Černej humor je prostě nepřekonatelnej.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám dojem, že jsem tohoto králíčka někde viděla :D
    Super námět :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D Tohle mě fakt rozesmálo, ale vypadá o skvěle, hrozně ráda bych si to prolistovala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vždyckdy, když to někde vidím, tak si říkám, že ten člověk, co to vymýšlí, je prostě génius.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já se u tohohle smála na celou šalinu.

      Vymazat