Anne Rice - Dar vlka

Anne Rice je autorka  spousty upírský knih jako Interwium s upírem, nebo Upír s tváří anděla, ty jediné u nás vyšli a jěště knížky o Rmasesovy, čarodějnicích. Tudíž vidět v knihovně další mě dostal a hned jsem ji vzala.

Reuben byl v podstatě obyčejný reportér jednoho San Franciského plátku, který jel napsat reportáž o
jednom velice starobylém domě. Maloval si jak napíše článek později i celou knihu na lesklém papíře, kterou si ůlidé budou vystavovat doma. Skutečnost byla však jiná dům skrývá nějaké tajmeství a i jeho majitelka Marchte. Ta jej velice okouzlí a oasi i o ji. Vše se zdá být zalité sluncem, dokud je nenpadne nějaké zvíře. Marchte umírá a Reuben je odvezen do nemocnice. Když se probírá zjišťuje že je s ním něco v nepořádku. Dostávám se tím do podivného koloteče. Na jednu stranu zjišťuje co vlastně něj je teď na druhou by to chtěl využít a nějak třeba pomáhat lidem.

- slabší oproti jiným co jsem od autorky četla, ale co Rice opravdu umí je vykreslení prostředí a atmosféry
- poslední vlkodlak mě bavil přece jen víc

Ps. jestli máte nějaké otázky ptejte se Ask poněvadž mi ask.fm přijde jako keliškovskostalkerský nástroj tak ho mám taky

3 komentáře:

  1. já tyhle věci moc nemusím. hlavně mám panickou hrůzu z vlkodlaků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mám já ráda ale hmyz to je zas moje jsem schopná začít i pištět :/

      Vymazat
  2. Ta knížka se mi líbí! Vlci jsou skvělý.

    OdpovědětVymazat