Na ty seznamovací kraviny kašlem

Tak to mám za sebou. Jooo návrat až 16. to bude dobrý snad. Příchod nikdo nikde až na mě a dva úzkonohé mládence. Starý piano a reqiem for dream. To je aspoň začátek. Plná třída jsme až v
zadu, nemluvte na mě nevšímejte si mě. Odějděte, když trak moc chcete. profesoři z vysoké co, zkouškové kredyty co co co O_o No to bude, a všichni asi už stejně máte prácí, supr fákt supr
Jo jinak jsem se vrátila zpátky ke svému černomodrému odstínu. Jo zas jsem ex-přítelkyně lorda voldemorta
jááá po prvním dnu jop


Tak co váš první den

5 komentářů:

  1. ^^ myslela jsem, že jsi zrzka.
    první den nuda, jak jinak.

    OdpovědětVymazat
  2. První den byl jättebra. V konverzaci budem prej mít fiku (čili pít kafe, jíst sušenky a klábosit švédsky), budem mluvit o seriálech a knihách. Až na strašáka bakalářku to zní docela příjemně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je epicky úžasný *o* Jo to já nějakou práci taky budu muset napsat, ale tady ty eko předměty mají většninou dobré zadání.

      Vymazat