" No já to asi nevyřeším" řekla krysa a zmizela

No tak zase zkončily prázdiny. Což znamená zpátky do školy. Nový kolektiv nový věci. Chjo. Je dost zajímavý jak se lety měnila moje představa toho co ve škole vlstěn chci dělat. letos VOŠ a účení na zkoušky na vš. Příští rok mě asi klepkne jestli budu dělat dvě školy naráz, ale co už. Co jsem nikdy na začátkách neměla rádá s kým si sednu, kam si sedno... To bylo tak fajn žeposlí roky byly v tomhle ohledu tak nudný. Taky budu muset být první den mílá. Proč po pěti minutách svého miléh úsměvu vypadám jako Joker? No tady snad nikdo nebude chtít dělat nějaký seznamovací hlouposti o_o. No prostě mi držte palce ať je to aspon normální kolektiv nebo tak něco...




Tak co a vy kdo jde zítra zpátky do školy?

4 komentáře:

  1. Tenhle rok to mám tak krásně naplánovaný, že věřím v to, že se to sesere. Asi bych taky měla být milá.
    Ty seznamovací kraviny jsou směšný. "Řekněte o sobě něco"

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju hoodně úspěchů na nové škole :) a užívej si dlouhý čas flákání, než přijde zdrcující zkouškové, pak to chce hodně kafe a hodně běhání (to druhé je individuální).

    OdpovědětVymazat