Zápisky mladého lékaře - Michail Bulgakov

Knížka líčí příběhy mladého doktora, který je své první štaci v zapadlé ruské vesničce. Což je pro
něj v první chvíli velký šok.Protože za celý svůj dosavadní život neopustil Moskvu.
 Ovšem k situaci se stavý statečně a začíná za pomoci svého poskrovného personálu zachraňovat lidem život. Setkává se tady s težkými případy. Jako byl komlikovaný porod, žáškrt, syfilis. Jeho dalším protivníkem je zima a také nedůvěra lidí.  V neposlední řadě se také mění režim a doktor se stává zavislým na morfiu.

- asi ne pro slabé povahy ale velice dobrá kniha, silnej moment jak tam řezali tu nohu
-  chystám se jěště na Mistra a Markétku
- podle knížky vznikl Britský seriál A young doctor´s notebook a ruský film Morfij ten doporučuju neskutečná atmosféra a pohledný doktor


- seriál jsem jěště neviděla musím napravit!! navíc tam hraje Radcliffe a vypadá to taky dobře






4 komentáře:

  1. Jé, já viděla akorát ten bristkej s Harrym, je to fakt šílený, vůbec sem mu nevěřila roli doktora a čekala jsem, kdy vytáhne hůlku a nejhorší byly scény, kde můj dětský hrdina klátí starou, tlustou, vošklivou sestřičku. A líbí se mi, jak tak tak vtipně naráží na Danielovu "výšku" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím že to vážně potřebuju vidět!!! :D když si vemu že mi v ukázkách přišel roztomilej a pán z mad mena divnej :D

      Vymazat
  2. Kniha je skvost a Morfiy je dokonalost :D. Je to natočeno tak báječně živočišně, že člověk musí na chvíli cítit odpor k tělu i kdyby bylo sebedokonalejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, nu já si radši občas zaděla oči. Jsem srabík. :(

      Vymazat