Cílem plevelu je růst ve vaší zahradě

Rání probuzení bylo fajn, celý víkend bylo fajn že je příjemně a není pařák při kterém se ze mě stává rozteklá věc. Bloudění po trhu a vykukující sluníčko.
Zaplatila jsem školu takže už není cesty zpět. Věci kterých se bojíme mají sedmimílové boty. Jinak jsem zas král hrklých věc. Definuj co znamená hrklý.
uaaa konečně jsem si pořídila boty na kterýma slintám už hrozně hrozně dlouho. Jo jsou ty na obrázku, že jsou krásny.(Tragicky se mi nechtělo je fotit) Podobný měla Luna Lovegood. Už se těším až s nima budu nakopávat zadky otravným lidem.
Taky je v neděli blešák na Flédě. Kdyby někdo z Brna chtěl jít tak začíná ve tři. On je tady vlastně každý měsíc. Což je vždycky pohroma pro moji peniženku. Další položka na seznamu dárek pro vy-víte koho.

A co vy  jak si teď užíváte si prázdniny ?

6 komentářů:

  1. na tyhle boty taky koukam vzdycky s uzasem, zavidim.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrklý, :D no připomíná mi to naše pohrkaný, což bych definovala jako zkratkovitě šílený :D. Botky jsou k sežrání, chci si taky takové kupovat od Dr. Martense, ale poslední dobou čtu hrůzostrašné recenze co do kvality, tak nevím nevím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohrkaný taky mám rad :D. Děkují a snad mi chvílu vydrží.

      Vymazat
  3. Jéé ty sou úžasný ty chci bud takový anebo červený!! Hurá blešák!

    OdpovědětVymazat