Joker - Brian Azzarello

Joker byl vždycky můj oblíbený záporák. On má v sobě něco čemu já říkám nedefinovatelné šílenství. Můžete si říkat, ježiši tohle bylo šílený nic horšího už se snad stát nemůže a ono bác o kousíček dál je to jěště šílenější.

Samotný příběh začíná tím že Jokera propustí z Arkhamského blázince. Což by byl důvod k radosti, pokud by v době jeho nepřítomnosti neoškubali jaho " kolegové" a "spojenci" o všechny peníze ,jelikož došli k závěru že už se nikdy nevrátí.  Nebyl by to však Joker aby se mu v hlavě nevylíhl nějaký ten pěkný plán jak vrátit vesmíru rovmováhu. Tak za pomoci Jonnyho Frosta což je jeho řidič, pomocník a také vypravěč příběhu. Některé scény  jsou  díky tomu jako byste je sledovali pootevřenými dveřmi. Při Jokerově tažení městem se setkváme s starými známými tvářemi Penguin, Two-Face, Killer Croca, Harley Quinn, Riddlera a v neposlední řadě i s Batmanem.

" Nikdy se nikomu neomlouvej za to jak vypadáš" Joker

- řežba neskutečná vizualní bomba, která vás vtáhne do
děje že to po prvním přečtení čtete jěště jednou
- Joker je šílenější než kdy dřív, nejsilnější moment - když zabil nějaké staré manžele a pak je zakryl a spokojeně se uvelebil na jejich posteli
- nato jak jsem na to dlouho čekala než mi připlachtí z knihovny to stálo za to
- co bylo k sakru v tom kufírku O_O
- nu já být Batmen tak ho srovnám do latě hned na druhý stránce





5 komentářů:

  1. Achjo,nevím proč,ale tvůj blog se mi vždycky hrozně zaseká! Jinak já mám Jokera ráda asi jen v podání Ledgera. Ten byl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chju to nevím čím je to ale mrknu jestli s tím něco fakt není. Taky je můj neoblíbenější.

      Vymazat
  2. Tak sem se konečně dozvěděla, kdo je Joker. civí totiž na mě z všemožných stránek, vtípků a kamarádka ho s nadšením zvěčňuje na plátno a já pořád nevěděla, co je to za bizarní postavičku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tvůj blog taky seká, asi tady něco neštymuje. Ale jinak Joker je fajn! Why so serious, to je nezapomenutelný. A nemůžu se rozhodnout, jestli se mi víc líbí Ledger-Joker nebo Nicholson-Joker. Oba mají něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění, zkrotím ty erory. A s oběma Jokery jsem na tom asi stejně jako ty.

      Vymazat