Jak dlouho trvá rozstavení jedince slunečním svitem



Slunce přestalo kreslit nesmysli, ale začalo nemilosrdně žhout snad jěště víc než předtím. Jsem řešitelem problémů Líl z minulosti, ty moje vyřeší Líl z budoucnosti.  Jsem zalezlá v tmavém koutě. Připomíná mi to hodine It, kde bylo pořád hrozně uspavácí teplo. Upadání do komáticky zombíí stavu. Vždycky odejdu tak rychle abych nemusela vést trapné konverzace. Zase jsem v stavu , kdy se mi tak motá hlava že si přijdu hrozně feťácky. Stěny se začali stavět šišatě. Moje myšlenky se vysypaly na zem. Podpostelové příšery je roztřídily podle smyslu do
kategorii nesmyslné a pomílené. Krom jiného se kolem mě dějí divné věci, někdy mám pocit že vidím něco co bych němela. V domě kde nikdo není se pohla záclona. Že bych začal žít vlastní verzy AHS. Where is Tate ? Když byla bouřka tak se najednou hrozně rozsvílo pak zhaslo a pak všechno fungovalo. Spam roztomilostí, měla bch za někam zalíst.

Emilka a já takle teď vypadám většinu času. Chci jejího králíčka. Taky už koukám na pidi teasery na Coven, těšění už je asi na 10 stupních.


2 komentáře:

  1. Super článek, úžasně píšeš, navíc jestli jsi nahoře na fotce ty, jsi pěkná kočka =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to nejsem já ale Emilie Autumn jáj už si musím víc číst co jsem dám.

      Vymazat