Franz Kafka - Povídky

Když jsem v knihovně hledala Proces, tak jsem si všimla že mají i knížku Kafkových povídek, tak
proč ne.
Knížka je rodzělená do tematický okruhů, které obsahují různé povídky, nebo jsou samostaný příběh.

  • Rozjímání- soubor krátkých děl
  • Ortel - povídka o cizinci v cizině
  •  
  • Proměna - snad nejslavnější autorova povídka. Řehoř Samsa, který se změní přes noc v obřího brouka. což sebou nese velkou spoustu problémů.

  • Venkovský lékař - další soubor drobných povídek

  • V kárném táboře -příběh vojáka, odsouzeného a cestovatele

  • Umělec v Hladovění - čtyři různé příběhy
Kafkova kratší tvorba je skvělá to co on umí s kratším textem by mu mohli někteří spisovatelé závidět. Navíc je fajn vidět v některých jeho dílech i otimizmus. Konečně jsem četla česky proměnu kterou mám sice přečtenou v angličtině ale v češtině mě bavila víc.
- Rozhodně doporučuji přečíst
- japí konečně už jsem ukořistila Zápisky mladého lékaře

2 komentáře:

  1. Jé, já to četla asi před měsícem a úplně jsem si Kafku zamilovala, ty krátký povídky maj hrozně moc do sebe!

    OdpovědětVymazat