Fandomy ruinují můj život

Tenhle víkend byl co se týče novinek opravdu chutný. V sobotu jsem konečně viděli first look do nové serie Sherlocka. Já se tak hrozně těším, že si to neumíte ani přestavit.
Beeeen *_____* a vous :D a prostě uaaa
No mě kleplo kdyby najednou otevřel dveře.
Navíc jsem zvědavá na jeho nepřítele, protože ho bude hrát bratr Mikkelsena. Hustý









Ovšem hlavní věc, je oznámení nového doctora Who, kterým je Peter Capaldi, který už v
doktorském světe už přece jen byl takže bude se na co těšít ? Já osobně nevím, zatím mi na doctora moc nesedí ale vše se může změnit. Zatím vypadá sympaticky. Ale řeknu Ván hustý. Takový spam jsem už dlouho nezažila tumblr, facebook asi net exploduje :D
Hej a co vy nový doctor spokojenost nebo ne.


Taky už na veřejnost pronikli další zprávy ohledně nové serie AHS Coven. Užijeme si prý hodně srandy. O_o. To už jednou říkali nebo dvakrát....
 Ale jinak se hodně těším a jsem moc ráda že je tam hodně herců z dvou minulých serii - Peters, Lange. Zklamání je že tam nebude Quinto, ale popravdě neumím si ho představit v čarodějné serii. Taky už se ví že se začne 10.10. takže u nás tak 11.

Ron měl pravdu budeš trpět ale náramně si to užješ. Kdo tímhle nežije nemůže pochopit!
Ps. článek je psaná v neděli v noci tak ho berte s rezervou





1 komentář:

  1. uff uz je tretia seria? ja som sa pozabudla niekde v polke prvej :)

    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat