Franz Kavka - Proces

Co se hrozného a podivného může stát jednoho dne jednomu muži. Josef K. má třicáté narozeni a prostě probudí a v místnosti jsou však úřítomni dva úplně cizí lidé. Ti mu oznámí že je zatčen. Ze začátku si myslíte že je to křivé  udání nebo tak něco. Potom ho však po různých obstrukcích pustí ale pořád vlastně nevíme čeho nebo zda vůbec se něčeho dopustil. Tak se dostáve do víru absurdích, podivných událostí, které kolikrát nemají vysvětlení. K se tedy snaží dokázát že je nevinných nebo že je to omyl, ale postupem času mu dochází že s touhle situací asi už nic nenadělá.

- nejlepší kapitola jednoznačně první vyšetřování
-  z téhle knížky jsem měla asi ten nejpodivnější pocit, to se nedá jinak vyjádřit
- rozhodně stojí za přečtení od záčtku po vyškrtlé části
- jinak už jsem od Kavky dočetla povídky ta o nic co nejdřív napíšu

Jakou pro vás nejpodivnější knihu jste kdy četli?

8 komentářů:

  1. od kavky jsem zatím nic nečetla, ale ten příběh vypadá fakt zajímavě :D
    ale nedokážu přesně říct jakou nejpodivnější knížku sem četla..asi všechny :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že už jsem tady někde líčila kolik zoufalství mě ta kniha stála :D. Vzal silného sebevědomého jedince, odhodlaného bojovat, ale nedal mu šanci!! Myslím, že po dočtení si každý klade spoustu existencionálních otázek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si pamatuju. Já hodně uvažoval o tom co stojí za boj a od čeho člověk může utéct.

      Vymazat
  3. pamatam si že ked sme tuto knihu rozoberali vobec som tomu nechapala :D .. ale chcela by som si to prečítať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já v češtině většnou ležela na lavici a nevnímala takže tě chápu.

      Vymazat
  4. Kavku jsem nečetla a snad si ani nevzpomínám na vyloženě divnou knížku..Jinak k tvému komentáři-šnůrky na rozsvícení a zásuvky, pravda!:D Ale s těmi zásuvkami jsem počítala, než jsem přijela, takže to mi vůbec zvláštní nepřipadalo. Jinak to s tím Londýnem jsi mě překvapila, v Liverpoolu jich vždycky je!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě na zásuvky hrozně zapoměla :D Asi sme se míjeli :(

      Vymazat