The Conjuring

Část druhá našeho úterního filmového maratonu. Na tenhle jsme s W těšili a zárověň měli dost strach jaký to bude.



Eda a Lorraine Warrenovy se žvý tím že lidem pomáhají od temných bytostí co se usídlí v jejich domě. Mimojiné o svých případech i přednáší. Někdy za nimi lidé chodí jen se strachem, který se dá logicky vysvětlit ale jindy s něčím co přesahuje vše.
Tak se dostávají k jednomu naprosto mimořádnému případu rodiny, která žije na poklidné farmě ale záhy po svém nastěhování terorizována duhem. Později se dozvýdáme že tato temná bytost byla čarodějnice, která obětovala svoje dítě satanovy a proklela celý svůj pozemek. Warrenovy stojí před velice mocným démonem, který se nehodlá jen tak vzdát. Navíc celý příběh je podle pravdivé události.

- pecka, sice místy trochu podivná a moc jsem se nebála
- v kině to bylo hustý tma velký plátno, W mi tvrdila že jsem se třepala, moje ruce se mi někdy třepout ak že by Will Graham mohl závidět
- úžasná Vera Farming ta už si hrozně líbila když jsem sledovala Bates Motel
- krutopřísný vymýtání
- neskutečné začáteční titulky jako pomrknutí k starým filmům od Hitchcock, taky měl jednu scénu alá ptáci
- pár válečných flashbacků na  Asylum, Výmítače ďábla,
- old shool design japí
- pannenka Annabel a ta blbá hrací skříňka s nebudeme se tady bavit o mém děsu z klaunů
klaunem byly strašně děsivý
- pár momentů mi přišlo že film trochu zhazovalo
- nemohla bych mít doma takovou sbírku posedlých předmětů
- ti lidé měli hrozně špinavý dům bleh
- Insidious mě bavilo možná o chlup víc
- jinak 3D trailer na Hobita husina jak něco já se tak těším a taky na Hunger Games *_*, taky jsem už viděla celý trailer na novou Carrie - hrozně napapundeklený film

2 komentáře:

  1. Jo až na pár scén to byl dobrej horor, retro prostředí se škrtáním sirek, vymítání bylo celkem děsivý a v noci sem se bála, že mě něco zatahá za nohu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kurník tohle vědět tak tě za tu nohu zatáhám :D

      Vymazat