Wolverine

Jelikož mám hrozně moc ráda x-meny, tak nový díl o snad nejslavnějším z nich jsem si přece nemohla ujít. Tak jsem i s galakticky úžasnou W vydala do kina.

Wolverin se nikdy nevyrovnal se svou minulostí ani se smrtí Jean, tak raději začal žít životem poustevníka uprostřed americké divočiny. vše se mění s příjezdem krásné japonské dívky, která ho žáda aby se s ní vydal do Japonska rozloučit se svým starým přítelem. Tomu zachránil život při výbuchu v Nagasaki. Logen sice nejdřív nechce ale pak se vydavá do země vycházejícího slunce, která je pro něj osti nepochopitelná. Zde se však mění spousta věci a to halvně s ním. Poprve v životě zakusuje pocit zranitelnosti a smrtelnosti.

-  hyper skvělý
- chci do japonska
- bitva nad a v rychlovlaku *_*
-  po titulková scéna odkazující k dalšímu filmu o x-menech třešnička
- tenhle díl je podle mě lepší než ten předchozí samostatný díl Wolverina

6 komentářů:

  1. Já viděla trailer a přišlo mi to jako strašná hloupost,ale já prostě takovéhle akční superhrdiny ráda nemám no:D

    OdpovědětVymazat
  2. ty jsi ale milá, to si ani nezasloužim :D No, někdo tu měl zase dobrý nápad! Prostě Logan, hezká japonka, Japonsko = spokojenost, ani jednou sem se nesmála nebo nekroutila hlavou nad „super“ akčními scénami, ani chvilku sem se nenudila, no prostě celkovej dojem pozitivní, takže teď už jenom nedočkavě čekám na další film.

    OdpovědětVymazat
  3. Mam zakazano divat se na japonske filmy/serialy, filmy v prostředí Japonska a tak. Az moc ho miluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, já většinou vzdychám až po tom co si uvědomí kolik by stála cesta.

      Vymazat
  4. Wolverina zbožnuji , byl vždy mým nejoblíbenějším.
    Jsem tedy zvědav, snad budou mé dojmy stejně tak pozitivníjako tvé.

    OdpovědětVymazat