V každým temným koutě je něco zalezlý co na tebe čeká...

Tak jsem oficialně byla v úterý na svém novém působiště na podnikatelské činnosti od září na dva dny. Tak fajn budud ve sklepě.. Mám tam válečné flashbacky s Asylum. Bloody face where are you ? (Fešák na obrázku)Nebo s IT Crowd. Hej musím se na ně znova podívat. Noel Fielding.
Jinak to bude dobrý. Budu posílat W jednu sovu za druhou. Dneska jsem stála dlouhou frontu na studijním chjo... ale budu tam mít pár úzkonohých mládenců japí. taky ve sklepě není signál. bože za co....

Taky už vím jak moc jsem hloupá a kolik bodů jsem měla na masárnu. Nuž tak psychologie mi byla jasná že jsem ji projela a ta mi byla i jedno. Páč když tam kroužkujete odpovědi s výrazem WTF. Tak co čekat.

Jinak se mám kupodivu moc dobře. včera jsem zažila neskutečně epický vvýlet s W. Hahaha jelikož mě zradila ponožka tam mám puchějř a stálo to za to.
Taky už sem tady dlouho nespamoval svým obličejem. Vážně až vyrostu přestanu blbnout s webkou. Čestný skautský. Navíc když se dlouho nudíte záhadně vám z toho zesvětlají vlasy.
V sobotu se jdu do města podívat na noc literatury neboněcovtomsymslu ale knižní jarmark japííí *_* Jinak teď mám čtecí krizi takže čtu Harryho Pottera jako skoro každé prázdiny takže už ho vpodstatě cituji. Ale zas je fajn když se smějet věcem co pochopíte jen vy - ale on se líbal s Florenc u skleníků. 
The cure japííí tohle je můj zamilovaný kousek k pátku


9 komentářů:

  1. jo, tydle zamilovaný kusy pátků jsou nejlepší, kdysi jsem si do diáře na vybraný pátky psala, že maj bejt zamilovaný, ale nějak to nikdy nevyjde. chmpff...
    léto=krize=hp. jedu ve stejnym programu, ještě mi ale nedošlo, že je léto, tudíž na mě nepřišla krize a tak musim rychle dočíst zaklínače, než sáhnu po harrym.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaklínač je taky fajn to je moje musímbýtstatečná četba. Mě nikdy nevychází nic jak by mělo takže tak...

      Vymazat
  2. Gratuluju k přijeté na VŠ, pokud jsem to dobře pochopila :D mimochodem,můj kamarád otipoval přijímačky na práva a dostal se :D
    Na Harryho se taktéž chystám, čítávala jsem ho o Vánocích, ale vysoká tyhle všechny věci sloužící k přežití ničí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ale ona je to jenom VOŠ. Ha ten měl štěstí :D.

      Vymazat
  3. Gratulace! Harry pro toho mám slabost , neskočítal bych kolikrát jsem jej četl , Severus je neodmyslitelná součást mého života , platonická láska.
    A The Cure-skvělá volba:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujíí. Moje platonická láska je zas Luna Lovegood tu prostě miluju.

      Vymazat
  4. kdo se líbal s florence u skleníků???

    OdpovědětVymazat
  5. kdo se líbal s florence u skleníků???

    OdpovědětVymazat