Hon

Na film jménem Jagten, mě nalákal Mads Mikkelsen. Jelikož jsem ze začátku sledování seroše o Hannibalovi z něj měla vcelku rozporuplné pocity a z tohohle filmu všichni hrozně nemohli tak jsem to zkusila.

Film začíná pohodově čtyřicetiletý Lucas se rozvedl hodlá začít znova po rozvodu. Má fajn přitelkyni a supr vztah se synem.  Učí v mateřské školce žije je ve fajn malém městečku kde je to taková uzavřená komunita. Vše se mění jednoho dne. Znáte to pomluva že obtěžoval nějakou malou holku a to řekla svým rodičům. Nikdo dvakrát nezkoumá zda je to pravda nebo ne. Tímhle se odstartuje něco naprosto šílenýho.
"Moje dcera mi nikdy nelhala nevím proč by teď začala." Ustanovenou pravdu už stejně nejde změnit - můj pocit z celé věci.

- šílenej film já ho musela chvíly rozdejchat
- xy jedu si do dánska pro tebe byla další z mích myšlenek
- Mikkelsen to prostě umí a řeknu vám vidět ho jako klaďase bylo trochu divný a navíc teď žeru ty komenty lidí co ho vií jako nejděsivějšího herce on je skvělej a myslím že by ho ážně měli víc obsazovat
- scéna v kostele  a v marketu O_o to bylo vážně... něco
- vážně nevím co bych dělala já v jeho kůži nebo v kůži jeho blízkých asi je to zbabělí ale já bych od tam odjela
- úplně jsem si u toho vzpoměla jak sem s W koukala na Eden Lake 

3 komentáře:

  1. aneb žít v komunitě je fajn, dokud se nestanete černou ovcí komunity?? Kouknu se kouknu se :D
    Herce znám z filmu Adamova jablka, absurdně absolutně úžasný - doporučuji jestli si neviděla :).

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tak, líp bych to neřekla. Jůj na to se musím podívat.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě , nejspíše se podívám .. hned jak budu míti trochu toho času :-)

    OdpovědětVymazat