Doctor who - seznam kandidátů

Už nějaký ten pátek se ví  že Matt Smith odejde a tak se vyrojily spousty fan seznamů koho by tam kdo chtěl. Tohle je můj seznam. Pořadí je čistě náhodné( no jak mě to zrovna napadlo) a je to můj výběr takže i dost nerealné :( Stejně si myslím že tam obsadí někoho nového a neokoukaného, ale je fajn snít!

Norman Reedus
Iwan Rheon
Michael Fassbender
James McAvoy
Ben Whishaw
Alan Rickman


Gary Oldman 

Hugh Dancy 

Noel Fielding


Rupert Grint

Benedict Cumberbatch

Andrew Scott

Tom Hidleston 

Hugh Laurie

Simon Pegg


Florence Welch

Lara Pulver

Maggie Smith 

Helena bonham Carter

Helen Miren

Tilda Swinton

a co vy souhlasíte, nebo máte nějaké úplně jiné favority

Ps.  listopadu 22 - 24 bude v Brně Whocon a já tam asi budu takže pokud tam někdo jde taky tak mi napiště bylo by fajn tam někoho  ze čtenářů potkat jinak víc infa  http://whocon.cz/

4 komentáře:

  1. na ten seriáln se chystám,ale ta výměna herců je to,co mě naprosto odrazuje. Nenávidím,když si někoho oblíbím a pak ho vymění:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale zas je fajn když tě někdo nebere že tam nebude navždy :D

      Vymazat
  2. To jo,ale většinou si na něj i tak zvyknu..a pak si zase zvykat na jiného?Eh. Jinak moc děkuju za komentář Červená je mrcha. Záleží ale dost na tom,jakou barvu používáš a jakou máš ted.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to smutný a když odešel 10 tak sem to obrečela. No já to pomalu odbarvuju z tmavé na světlou, ale mám dost jemné vlastní vlasy takže bojím že na tom budou jěště hůř.

      Vymazat