Nirvana revival

Takže další z proatnčených nocí, tentokrát s revival Nirvánou. Byli skvělý dokonce jejich zpěvák vypadal jako Kurt a Tate Langdon *_*. Hráli skvěle. Po nich šli Pearl Jam, ale na ty už sme tam nebyli.
No Líl se zas předvedla.. Jelikož mám asi v sobě kus exibicionisti tak jsem tancovala vpodsatě ze začátku sama s nějakým chlápkem pod podiem pak se přidalo pár dalších odvažných mužů. Takže sem dělala svoje "pogo" ( to je tanec Jamese Maye, doctora who, pacienta Brainclifu a pak trochu pořádných poga od podlahy) Já prostě miluju tancovat. Třeba na Negtiv Creep jsem si to fakt užila. pak se mi už pořádně točila hlava  což bylo taky fajn.
Prostě sem si to páredně užila a doufám že W taky, která byla naprosto skvělá že tuhle akci oběvila.
Taky mám jejich plakát a playlist, kterým sem jim sebrala :D no fotky mají trochu pochybnou kvalitu
Ps. připadám si jako vby mě někdo praštil pytlem po hlavě







3 komentáře:

  1. Ahoj, mám nový blog ---> http://mes-mysteres.blog.cz/ :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, bylo to super. hráli skvěle, a ještě k tomu ta podoba, co víc si přát.

    OdpovědětVymazat