Feeling unknown

Tak mě vzali na podnikatelsou činnost. Japí. Ehmmm... Já vlastně nevím. Asi si musím koupit sako - třeba nějaký v Sherlockovském stylu. Nebo jako ma Flo na fotce...

 No stejně   to budu příští rok zkoušet na vysokou. Docela vtipné bylo že spletly číslo domu takže mi donesl nějaký chlap co bydlí asi o tři nebo čtyry domy dál a řeknu vám když jsem otevřela dveře tak ve mě hrklo. Hrozně mi připomínal slendermana. Ale jinak fajn...

Taky už sem dokoukala  Hannibala. Takle naštvaná jsem dlouho nebyla. Na jednu stranu největši a nejmistrnější manipulace a na druhou hej za tohle tě rozemeluju osobně do karbanátků. Já se už tak těším na novou serii ale devět měsíců, možná není zas tolik když vezmu mezery mezi doctorem, dexterem, Ahs nebo Sherlockem
Už za chvíly bude poslední serie Dextera. To je smutný někdo s kým to " táhnu" už tak dlouho zkončí. Jo a tyk po netu koluje drb že producent Hannibal by chtěl do další seriie Davida Bowieho. *______* joooo a údajně by měl hrát Lecterova strýce. Doufám že to vyjde to by bylo supr.

Poučení nezkoušejte si zesvětlit vlasy nějakou barvou co najdete doma. Mám ve vlasech podivný trojbarevný cosi ;_; supr. když se na to dívám dýl tak se mi to začlo líbit. Asi jsme vážně ve fázi kdy nevím co s vámi....

Chybí mi Xy. Sakviš jak já miloval naše debaty o Got. Dokonce máme oba stejnou nejoblíbenější postavu. Zítra ho asi uvidím to bude divný. Studímě nohy ale je to pořád lepší než se pařit na slunci ale možná mi chybí noční ležení na střeše. Zítra.... to bude zlý.
Ps. na tuhle tě doma tancuju a hučím do rodiče co mi to implantoval do hlavy
Pps. dneska Nirvána hell yes

Žádné komentáře:

Okomentovat