Jak nám ten rok začal

Tenhle rok mi hned na začátek přinesl hned několik divno věcí. Na začátek třeba to jak sme měli na plotě pověšený ubrus v pytlíku s jménem Příšerných příbuzných.  Na půl  jsem čekala že je prokletý a uškrtí nás, protože byl fakt špinavý, smrděl a byl prostě divnej.  Posléze jsme zjistili že je dvacet let starý a od nějaké jejich známé. Ta si asi teď vzpoměla že jim ho musí vrátit, z nějakého důvodu. Zase palec nahoru za to že si pamatují, kdy a komu co pujčili.


Škola je zatím tak nějak v pořádku. V klídu písánkuji diplomku. Potěšilo mě pozitvní hodnocení mojí eseje, kterou jsem musela přepisovat, když mi Rodič řekl že uplně přiblbá. Takže tomu ego narostlo až do nebe, protože tak hezky si chodila na přednášky s účastí tak si to teď nepokazíš. Jop čtyři kredity
jsou doma.

No a společenský život je taky docela haluz, protože občas potkáte lidi se kterýma si rozumíte. No a občas bum a jdete na divný výlet.

Jelikož celý můj život si vesele dávám pod hastag  #zahradnizivot a v zimě by člověk řekl že se nic neděje tak to děje. Sousedské rozbroje bují i v zimě. Navíc když vy jste součástí dramatu, jak z Vražd v Midsmaru, tak to není uplně super začátek a konec roku.

No tak to byo na začátek roku asi všechno. Jaký je váš začátek roku?


1 komentář:

  1. Líbí se mi, jak přirovnáváš sousedské vztahy k nekonečnému seriálu vraždy v Midsmaru. Lol. I get it.
    Also gif Tommyho z Peaky Blinders je top. Cillian má takový grimasy, že to není ani možný. <3

    OdpovědětVymazat