Gentleman Jack

Tahle miniserie mi v létě trochu unikla, což by bylo škoda protže je to hotový diamant.

Píše se rok 1832 Anna Lister velmi zajímavá žena, které cestuje je oděná v černém skoro pánském oblečení
se vrací na své panství které zdědila po předcích. Jenomže panství je trochu sešlé, nájemíci dluží peníze a chtěla by znova otevřít uhelný důl. To nemůže charismatickou Annu zastavit, navíc má tahák v rukávu vdát se ovšem ne za muže ti ji nezajímají, ale za ženu pochopitelně dostatečně bohatou. Vhodná partyje je Ann Walker bohatá a velmi krásná dívka, které žije kousek od ní. Ann je velmi křehké stvoření, které má otravné příbuzné kteří jsou na její bohatství skoro přisátí.

+ jedna z nejlepší historických mini serii, která je založená na živé historické postavě, protože Anna Lister opravud existovala, psala se deníky ( které jsou zde také zmíněné) které nebyli rozluštěny dlouhá léta a povedlo se to až před pár lety
+ kostymí, herci hlavní ústřední duo Jones a Rundle ( tu mám zafixovanou z Peaky Blinders a tady ukazuje jak moc tvárná herečka je)
+ hudba a  hlavní písnička Gentleman Jack


3 komentáře:

  1. Tohle by mě docela dost zajímalo, ale nějak se mi to nedaří najít. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš to je mi líto já se na to dívala s kámoškou.

      Vymazat
  2. O tomhle stále přemýšlím. Koncept je velmi zajímavý, ale pořád nevím, zda mě to bude opravdu bavit.
    Viděla jsem spousty gifů na Tumblru, ale pořád váhám.
    Po přečtení tvého článku jsem jsi to dala na svůj watchlist a doufám, že se tedy dokopu na to podívat.

    OdpovědětVymazat