O raráši Mlíkovi

Divnopohádky sem dávám moc ráda, no a když jsem našla večerníček co mi jako dítěti připadal creepy jak
blázen tak je načase dát ho i sem.
Příběh třinácti dílného seriálu se točí kolem chlapci, zlé čarodějnice rarachovi Mlíkovi. Zlá baba škodí lide s pomocí čertů je mění na kuželkyy a Mlíko s klukem jí její rejdy překazují jednoho dne očarujei chlapcovu matku. To je asi ve zkratce k ději. Ovšem co tenhle seriál dělá čím je, je vizuál divná animace, roztodivný tvorové. Celý seriál kde epozida trvá deset minu je na youtube.

2 komentáře:

  1. Tak tohle je velice dobrá dětská divnověc, připomíná mi to animace od Zemana. Z dětství si večerníček ani nijak nevybavuju, každopádně už vím, co budu dělat o dlouhých podzimních večerech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě pamatovala že sem ho nedokoukala tak už jo a sem spokojená. Mě oproti Zemanovi přišel víc surealný.

      Vymazat