Cam

Tenhle film od netflixu na mě vyskakoval na sociálních sítích stejně jako You, které jsem tu o několik článků níž dost hanila. Jenomže tady na mě svítila spolupráce se studiem Blumhouse, ty dělali jak Get out, Split řadu dalších filmů co mě bavily. Navíc to pozitivně hodnotili skoro všichni co sledují Black mirror a to jak víte fakt dost miluju....

Hlavní hrdinka Lola si vydělává natáčením lechtivých videii na internet. Navíc je dost ochotná riskovat, proto
aby šla víš v žebříčku dívek na stránce. Jednoho dne jí však někdo účet ukradne. Což se dost stává, jenomže teď někdo je její indentické dvojče. Lola si nenechá vzít svoje peníze ani svoji osobnost.Je zajímavé že její "nové" já je mnohem úspěšnější než to staré. Tak začíná pátrat po tom co za tím je.


- klidně by to mohlo fugovat jako epizoda Black Mirror
- víc než horror technotriler
-strašně podhodnocený na csfd
- Madeline Brewer je naprosto skvělá rozhodně ukazuje že je jako herečka hodně tvárná, většina čtenářů tady ji zná asi jako Ofwarren  ( jedooká Jannine) z Příběhu služebnice a tady jí prostě věříte že je cam girl
- film si drží hrozně hezkou estetickou stránku podobnou jako měl Neon demon, nebo letní Upgrade ( ten jsem tu dokonce recenzovala), ovšem příběhově je to zatracené dobrý mindfuck
- konec je trochu problém já jsem třeba ráda že si tady můžete pochopit tak nějak svůj konec, na netu jsou i různý teorie, ale přeci jenom by to chtělo víc spořádaný spád děje
- můj favorit jak si vysvětlit konec byla Alenka v říši divů a konvenční  řešení algoritmus
- nedával jsem sem radši moc gifů z filmu aby mi google nezabanoval blog

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně ten film přišel naprosto zbytečny a už vůbec jsem nepochopila, proč je značený jako horor. Esteticky i herecky pěkné, ale příběh jako takový o ničem. Ale samozřejmě to je můj názor, každýmu se líbí něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak s označením souhlas, já tady taky mám spíš techotrieler. Jako já mám tyhle srandy o zlém internetu prostě ráda, Navíc si myslím že tday byl docela přesah a zajímavá symbolika.

      Vymazat