Upgrade

Z tohohle filmu byl nakřivo celý internet, tak jsem byla zvědavá navíc video od voordeel, které na mě
vykuklo na youtube vypadalo tak nabušeně a taky jakože tvůrci filmu viděli trailer na Venoma.... hlavní hrdina vypadá jako levná verze Hardyho a taky bojuje s vnítřním něčím.

Vzhůru do futuristické budoucnosti plné techniky . Grey Trace tak nějak nevěří technice, všechno si rád dělá vlastníma rukama a taky je jedním z mála lidí co v sobě nemají nějaký tn čip. Jednoho dne jeho i s manželkou přepadnou, ona umře on je ochrnutý.Do nemocnice za ním přijde mladý vědec, že by mu mohl pomoct program který právě vyvyjí. Tak si Tracy nechá implantovat čip STEM, ten mu pomůže vypátrat kdo zabil jeho ženu a pomstít se.

- pecka jsem ráda za tyhle krátký filmy co seo objeví zničeho nic a jsou zajíměvjší než většina blockbusterů
- celkem Black mirror vibes což  mě osobně vůbec nevadí, protože tenhle seriál považuju za jeden z vrcholů televizní tvorby a jako uplně jsem nechápala proč je to jeden z důvodů kritiky třeba na wavu


Žádné komentáře:

Okomentovat