Brněnské výlety - Botanická zahrada a arboretum Mendelovy univerzity: Výstava orchideii

Jeden článek o botanické zahradě tu už byl, ale ta patří pod mojí alama máter Muni. Tahle botanická zahrada spojená s velkým arborete (sbírka dřevin) patří pod další velkou brněnskou univerzitu Mendelovu ta jak je vidno z názvu se tomhle věnuje naplno. Možná právě proto má tanhle areál přes deset hektarů. Pro mě byla však vždy trochu stranou, nebo jsem výstavy nestíhala, protože jsou vždy jenom tří dny. Tentokrát se na mě však usmálo štěstí a já sem vychytala výstavu i díky všímavému Rodičovi, který si jí všiml v jednom z brněnských měsíčných programů co se děje.

Výstava orchideii byla úžasná, sice jsme stály obří frontu, která se po nášem odchodu ještě zvětšila skoro až k zastávce. To však nemění nic na tom že všechny květiny byly nádherné, skleník opečovaný a k prodeji ikdyž dost drahé, byly vskutku krásné rostliny. Botanická zahrada i arboretum byly i v zimě plné zajímavých rostlin a stromů a navíc hlavní val lid už tam nebyl, takže jsem tam byly skoro sami. Jediná nevýhoda krom té šílené fronty, byla i v tom že dneska byl jediný zimní a mrazivý den týdne, což právě ráno a ve frontě bylo hodně znát.




Na místo se dostanete trolejbusem 25 a 26 na zastávku Lesnická a pak pěšky podél kolejí jedno zástávku pěšky na Bieblovu a naproti na třídě generála Píky ste u hlavního vchodu, který je trochu schovaný
Šaliny  9 a 11 vás doveze přímo na zastávku Bieblova, ale ty měli zase nějakou výluku takže jezdily náhradní
Oficiální stránky botanické zahrady a arboreta

3 komentáře:

  1. I ta fronta za tu záplavu nádherných květů musela stát, je to boží boží boží! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No až jsem byla v teple tak jsem si to říkala taky, ale venku to byl fakt hardcore

      Vymazat