První týden

Tak první týden je úspěšně za mnou.

Příští bude až do pátku. (Rodič mi pleet moji vysněnou čelenku, jupíí.)
 Byla jsem ve škole od 9 do 18. Jízda. Ovšem je to fakt zajímavý. Od psychologie, pro právo ano mám právo, taky mám vedení společností. Tenhle typ předpěmtů mi vždycky asociuje že mám vést ecorp nebo hydru, jo byla jsem tam přemotivovaná po první přednášce. Tu hydru bych určitě zvládla žejo.
Převrtaný infosystém taky zvládám, dokonce jsme si do něj synchonizoval vlastní kalednář atd. Hotová epizoda pana Robota.
Příští týden se vsadím ,že budu psát jak už mě to nebaví atd. Nebo taky ne....
No a jak se máte vy a co děláte?

2 komentáře:

  1. Mno co dělám já už sis četla, tak ať se ti ve škole daří a baví tě to aspoň ten příští týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky on bude ve znamení těch nejtěžší předmětů takže asitak.

      Vymazat