Záhada létajích koláčků

Dneska jsem se přihlásila na bžiliardu předtermínů. Zlo. Proč jsem to udělala. Dobře klid klid. Dneska
jsem dělal svůj první zápočet zkoušku/co jávím. Vytáhla jsem si Drogovou závislot. Pak prostě z patra mlvuíte a hodnotí se jak vypadáte, jak vystupujete. Jsem druhá nejlepší a zakončila jsem to a závěrem řekněte drogám Ne! Haha. Pak čoko mlíko a Harry Potter.

Jo taky bych se nad sebou měla zamyslet a tak . Znáte to nejdu na školní akci. Budu se smažit v pekle. Letos mi hrozně vadí naše vedoucí ročníku. Prostě to že nevypadáte jako průměr není něco za co by se člověk měl stydět. Jo a taky se nejdete práci a tak.

Psychop a sociopat je civilizační choroba. Nejlíp se psychologii naučíte v seriálu jménem Dexter! Jo atyk sem se poprvé v životě učila v jídelně protože nebyla třída. Ameriaka je nejlepší kdo si to nemyslí je divný a špatný.

2 komentáře:

  1. Předtermíny,ach předtermíny :D ZLO ZLO ZLO, ale pak nemusí aspoň člověk trávit Vánoce v knihách :D. Gratuluji k první úspěšné zkoušce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují, no ono jěště v lednu něco bude ale takový jednoduší předměty.

      Vymazat