Jasná rána v temném městě

Mám ráda ten pocit když ráno vyrazíte do města, všechno se tak nějak probouzí nebo ani ne. Všude je pořád chuchval mlhy a jasné slunce. Nejčastěji chodím ráno do knihovny, nebo na trh. Mám ráda když se staří lidé dobývají holí na knihovnu že už je deset tak ať otevřou. Potom následuje sběsilí uprk k pultíku a do šatny. Když je zima všude voní svařák a lidé se někam ženou. V léte voní ovoce je před sedmnou všude jsou kytky a já hledám nejhežčí okurky. Rána a noci jsou nejlepší skrývají tajemství co se v ruchu rozplynou. Když prší je všude až strašidelně prázdno. Jednou jsem byla skoro sama na paržském hradě, byla letní průtrž a lidé s pištěním někam zmizeli. Prostě jsem vytáhla deštník a pokračovala v putování.Fajn je i ranní Batman a želvy Ninja. Rána ve škole jsou ubíjející, protože zase je zima ( no já nevím je listopad) a proč já sem chodil ( zůstaň doma).





Tohle jsem fotila dneska ráno cestou z knihovny do lejdla pro jídlo.

8 komentářů:

  1. Ta první fotka se mi moc líbí, já se strašně těšim na vánoční stromeček a na trhy na náměstí (tento rok mě nějak extra chytá vánoční atmosféra :D) akorát teda doufám, že se to tam trochu zklidní s těma lidma, protože při rozsvěcování to prej byl opět masakr

    OdpovědětVymazat
  2. Ráno je relativní. Mně začíná v jedenáct. Sedm hodin je noc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám, ty dny kdy stávám v sedm jsou produktivní,

      Vymazat
  3. Heh, ty fotky jsou boží. Já se na trhy chystám zítra, měla jsem jít dneska, ale moc plánuju.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky,já jsem zase ráda ve městě o Vánocích večer :)

    OdpovědětVymazat