přednáška : Fenomén Sherlock Holmes

Tak jak už jsem tady avizovala tak jsem včera podnikla cestu do  mínus trojky na přednášku a bylo to epický!

Kluci od edny začali tím kde se vlastně ten Sherlock Hplems vzal. Potom o autorovi. Věděli jste že byl toleratní vůči homosexualitě. Tudíž už vím kdo si koho veme. Následně se přišlo na
filmová zpracování, a slavné představitele Holmese. Tudíž jak slibovala anotoce už vím jak s tím souvisý Dallas.  Kdo všechno z Doylových děl vycházel a inspiroval se tím od Batmana přes            dr. House, Monka, CSi.
Pak se řešilo kde všude možně i nemožně se takový Sherlock Holmes může zjevit a zpracovat. Od komixů z blíže neurčené budoucnosti, anime kde ho nahání Moriarty v traktoru, srážky s Batmanem až po deskovky. Pak jsem viděla ukázku z filmového zpracování z  roku 1900. Potom už se rešil mého srdce šampion bbc Sherlock - Ben, Moffat ( bylo smutný že jen já a kluk co přednášel jsem viděli Jeckylla). Všechno završili fan teorie o pádu a traler na 3 serii a taky nebezpečné kouty internetu kde je slash ff. To jako vůbec nevím co je.

- bylo to epický
- spousta organizátorů z whoconu už vím tajné plány na druhý con
- mínus trojka je hrozně maličká a byla plná až k prasknutí
- je legrační kolikrát a jak se dá vyslovit Benovo příjmění
- knír
- ff s gay barem :D joo
- I will be a mother :D :D :D  haha
- všechno souvisý se vším od trekí po hobita
- taky byl špatný nápad sedět na zemi
- následná party hard s dvě hrozně milýma slečna se kterýma sem se seznámila
- suma sumárum epický večer jenom mě trochu boli nohy z lítání po městě
- nemohla jsem vás ochudit o dvě fotky co se povedli já po návratu a nahoře je přednáška ( můj mobil prostě odmítla fungovat)

2 komentáře: