Plán je doběhnout tam, probít se dopředu a pak nějak nevím

Minulý týden byl skvělý. Mikuláš, který mi donesl bžilion čokolády. Ve škole jelikož ostatek
byl na školním výletět tak náš zbyteček koukal na Karlíka a továrnu na čokoládu a Great Gatsbyho. Tohle klidně můžem dělat častěji.
V pondělí mě čeká první drsný předtermín, z etiky ze kterého není třída vůbec ale vůbec hysterická na fb. Jako nechi nijak rýpat ale vážně bych chtěla vidět jak dělali maturu.
Navíc tohle je sice jen etika, ale je to nejdůležitější zkouška ve směru zda máte na tuto školu. Navíc hodnocen nebude jen ze znalostí, ale i z toho jak tam dundu oblečená, protože svět chce jen ty co vypadají normálně a tak víteco.
Příští týden bude zabiják dva dny pět zkoušek. Můžete mi vyysvětlit co mě osvítilo že sem si toho tolik nabrala.
Pár dokumentujích fotek ze života.
 Never trust the living!


Ps. v pondělí jdu Přednášku fenomén sherlock holmes je to od 20:00 v mínus trojce tak kdyby někdo chtěl víc infa je když tak v odkazu

6 komentářů:

  1. Pomooc bubák! Taky už sem na tu přednášku narazila tak si to tam užij (a doufám, že ji pak daj na ten net taky bych se koukla nebo si početla). Jo a hodně štěstí v etice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no a čeká na tebe pozor ! :D Jo díky moc já budu foti a pak napíšu report.

      Vymazat
  2. Karlík , užasné .... miluji Willyho Wonku <3
    mě by do té továrny raději ani nepustili , .
    Děkuji za komentáře u mě , jsi zlatá .

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, nejraděj bych si Pottera zase hezky přečetla odznova :)

    OdpovědětVymazat