Co rok dal a vzal

Skoro každý rok píšu jenom bodové shrnutí, o nejlepších knížkách, filmech atd. Letošek mi
ale přišel natolik pohrkaný že si zaslouží celý článek. Rok 2013 začal tím že sme všichni přežil tu epickou apokalypsu co měla být o vánocích. Doctor who nás zachránil o tom žádná. Mě čekala maturita, které jsem se bála jako čert kříže a hlášení na vysokou školu. Obojí bylo dost divný když nevíte kam a učitelé vás straší že to nedáte ani kdyby ste se učili 24/7. Maturitu jsem dala asi na truc, protože to že ju nedám mi hrozilo díky jednomu testu ze kterého jsem rupla. Ta látka ani na matuře nebyla, takže asi tak. Pak byli mé slavné přihlášky. To že sem se dostala na nejnudnější existující obor sme nějak přežila. Dělám podnikatelskou činnost. Jenomže obor zas tak špatný není, a dokonce se mi tam i hrozně líbí. Z toho asi plyne ponaučení, že člověk nemá věřit učitelům. Takyo bor kterým mi neměl jít mám ze všecho plný počet bodů.
Taky jsem oslavila 50 výročí doctora who, jela na whocon. Cž bylo jeden z nejhezčích zážitků roku. Dočetla jsem u maturity tanec s draky, což by byla asi nejlepší kniha. Celé prázky jsem věnovla čtení veškerých děl Kafky co měli u nás v knihovně. Zvládla jsme i to že je vy-víte-kdo ve své vlastní svaté válce. Viděla jsem Hobita, Star treck, Thora2, Wolverina a Conjuring a Temné nebe. jůj kino výlety.
Pořád sleduju My little pony, a letošek byl taky serošový.
Letošek se asi vydařil, žádné katastofy.

Tak si dnešk pokud slavíte užijte a hodně všeho dobrýho do novýho roku.

2 komentáře:

  1. To je dobře, že se letošek vydařil. Ten můj docela taky. Tak ať je čtrnáctkovej rok zas o kus lepší! :)

    OdpovědětVymazat