Zdlouhavý prázdninový proces

Takže další z podivných týdnů mám skoro za sebou. Spaní v noci s lapičkou, protože trpíte paranoiními předtavaam že někdo chodí po domě. Přestanu sledovat všechny úchyloseroše. Ha jsi
tak vtipná kdžy se snažíš o nápravu. Příbuzní mi řekl že za nima mám přijet v srpnu. Já myslela spíš nikdy.  I když v i karlíkovy říkali že když to dospělí myslí na dobro. Tak tím myslí na hodně dlouhou dobu. Mohla být delší, tak dlouhá že by se nato zapomělo a já bych si upekla knír z fima a začlala si říkat Stev - zprávce teseraktu. A žila bych šťastně. Byla jsem taky s W na přehradě. slunce už nemilosrdně žne a palí mě. Jinak to bylo fajn. Tak jasně že tam byli zas divné existence co se tam snad slezají z celé šalingradu. pozitivní mluvila na mě úzkonohý umělec co kreslil  hroznou patlaninu. Já četla Kavku - Proces, taky fajn a celé číslo epochy s šlánkcem o černobylu a nekromantech.
Jo jinak potkala jsem Medus, a jsem velice ráda že jsem ji pozdravila  protože je to neskutečně milá a skvělá.

the cure náladuzvedací světlo temných a až moc luných dnů a ten hýbavý obrázek je z Vicenta - mini kraťas od Burtona doporučuju

8 komentářů:

  1. Ah Proces, má srdeční záležitost, má prvotina od Kafky. Nikdy nekončící posedlost, ačkoli to bylo tak skličující čtení, že jsem od té doby četla jen povídky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty už mám taky pujčený abych je dočetla :D moje prvotina byla proměna

      Vymazat
    2. Ano začít Proměnou je rozumné, né tolik drásající a skličující :D. Proces vyčerpá a začít pak číst něco delšího je věc nadlidská. :D

      Vymazat
    3. Mě právě proces dost chytil. No proměnu nám četla učitelka ve škole, take jsem ležela na lavici a poslouchala a pak si ju dočetla doma.

      Vymazat
  2. Paranoidní představy ti nezávidím , já je naštěstí již nemám , i když občas se mi zdá , že mě někdo sleduje . Vincent a The Cure . jak užasné !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Luný den - nevím, jestli je to překlep, asi ano, ale zní to úžasně! Luný den, den luny! (Od Kafky jsem četla jenom Proměnu, mám toho na seznamu na čtení tolik, že jsem se k ničemu dalšímu kafčímu ještě nedostala.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůj to je překlep, lezu pod stůl musím to po sobě víc číst. Ovšem tvá definice je úžasná.

      Vymazat