Abraham Lincoln: Lovec upírů

Jak už název napovídá jedná se o pohled na dvě strany Lincolna jednak ctihodného a významého politika jednak lovce upírů. K této profesi ho přivede smrt matky a tak se stává nelítostým lovcem
krvesajné havěti a zároveň se snaží pomoci i jiným lidem. Při své cestě se seznamuje s Henry Sturges který je také lovec upíru a Lincolnovy pomůže se stát tím nejlepším. Také zjišťujeme že nejvíc upírů e na jihu kde můžou jako bolý vysávat své černé otroky. Tak přichází i finální střet Jihu proti Sveru.

- sice hrozně béčkový film ale jinak velká taškařice


4 komentáře:

  1. Přiznám se , očekával jsem mnohem více , tudíž jsem byl poměrně zklamán

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já taky já spíš dobře bavila s člověkem se kterým jsem to sledovala

      Vymazat
  2. Mě to zklamalo, čekala jsem mnohem větší béčko. Tohle se o to ani moc nesnažilo. Zkus Jesus Christ The Vampire Hunter, to je o poznání větší zábava ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, to zní tak praštěne že to musí být dobrý :D

      Vymazat