Sophie Kinsella - Báječná svět shopaholiků

Je léto takže jsem potřebaval nějakou odechovou četbu a navíc o nakupování, což je věc která mě je jednoho dne zruinuje. Po přečtení jsem si však řekla že jsem na tom jěště fakt hodně dobře.

Rebeka Bloomwoodová je silně závislá na nakupování. Prostě nedokáže jen tak chodit po městě aby si něco nekoupila. Každá výloha je jako zářící chrám plný věco co zaručeně potřebuje, nebo jsou ve slevě tak je tam přece nenechá. Tohle je ovšem cesta do dlužnického pekla.Takže po chvíly jsou jejími raními společníky tlusté dopisy z banky kde ji podrobně líčí kolik už jim dluží. Rebeka si z toho však hlavu nedělá. dokonce vymýšlí  samé trhlé nápady jak vydělat víc peněz k platu co má v časopise kde radí lidem jak nakládat s penězi. Ironické. Tak začne vyrábět rámečky, nebo dělat prodavačku na sobotní směnu v obchodě s oblečení, dokonce se dostane do finské banky kde k jejímu překvapení se mluví finsky.
Celý její život se začne měnit když nakonec před tím vším uteče k rodičům.Splatí dluhy a najde si přítele ?


může obsahovat spoiler
- slepičárna pro ženský mozek, ikdyž mě štvalo že se z toho dostala tak rychle já čekala že bude muset prodat svoje věci po Ebay
- někdy mi přišla strašně hloupoučká až na ranu
- jsem určitě shopaholic tak see mi zrychluje tep když vidím co bych chtěla a mám na to, ale já jěště neutrácím tolik co hlavní hrdinka ( navíc já málo jím takže bych prostě jedla suchý rohlíky instatní polívky a bylo by. Jak dlouho vydržím bez mlíka, kakaa a jiných věci než zašílím)
- nemáte bohatého pohledného muže i pro mě
- rozhodně už asi nepřečtu žádný román pro ženy, nebaví mě ani za mák

 - podle knížky vznikl i film nuž a když nic je tma Hugh Dancy

Četl jste teď někdo něco zajímavého a co vy a romatika.

2 komentáře:

  1. zrychluje tep :D mě zas prý jiskří oči když vidím něco dobrého, no sem ráda že na tom nejsem tak špatně (přece jenom zadlužená nejsem), ale s těma věcma ve slevě to mám podobně o_O no já teď čtu Lovecrafta ale toho máš jistojistě načtenýho takže ničím zajímavým asi nepřispěju ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuž mě tep zrychluje kde co >_> popravdě :D HAHA já většinou navíc dlužím tobě :D

      Vymazat