Místo návštěvy příbuzných party hard s podpostelovými příšerami

Ano jak vypovídá nadpis, zase mě moji milovaní příbuzní pozvali. Já už na to nemám, takže jsem nikam nejela jel jen rodič, který umí dobře frázi hmmmm a jel si tam napráskat břuch. Mě se vážně nechce tři dny přetvařovat že jsem fakt ráda že mě pozvali a fakt mě zajímá za co všechno utratili. A že já jsem tam nejhorší. To je další věc co nechápu jak vás nemůže mít rád někdo s kým ste se defakto nikdy dvakrát nebavily. WTF, chyba v Matrixu či co? Emilie mě přesně vyjadřuje. Chju já bych chtěla mít krysu, nebo líp krysí farmu. fajn už nebud na sluničku, asi mi to nedělá dobře. Vidím to filmový maraton s Harry Potterem.
Jinak jsem byla na blešáku zase jsem bez pěnez ale spokojená až na půdu. Pekla jsem muffiny s čoko náplní nom nom ( dobře pekl je spíš rodič)
A jak se máte vy?

8 komentářů:

  1. Také na srazy s příbuznými nejezdím , ta přetvářka mě ubíjí , tudož tě naprosto chápu .
    Mám se jinak pracovně , bud jsem v práci , doma a nebo s miláčkem <3 ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, nebudu se usmívat na někoho kdo si myslý že jsem kráva!

      Vymazat
  2. taky bych chtěla krysu, spoustu krys a potkanů.
    aah, Emílie je tak kurevsky nádherná!

    nechodim na srazy s příbuznýma
    vlastně nechodim na žádný xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, mě moji farmu hatí to že je z nich rodič na prášky. ha měli bychom založit klub nespolečenských vyvrhelů.

      Vymazat
  3. S přibývajícími léty zjišťuju, že mě ty rodinné srandy začínají docela bavit, :D dřív sem trpěla, protože sem všechny návštěvy a narozeniny musela objíždět s rodiči já a můj bratr měl volný program, ale dneska se mi to zdá celkem fajn, párkrát do roka. :D
    Co jsi pořídila na blešáku??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě ot právě byvilojako malou, ale pak všichni moji oblíbení příbuzní umřely a zůstaly jen ti hrozní :/ Šaty, jedny z bot co jsem už dlouho chtěla *_* ^_^boty a tunu bižu. Jsem nenapravitelná :D

      Vymazat
  4. Bižu není nikdy dost, aspoň myslím, já jí přechovávám tunu, i když ji nenosím :D. Jaké?? Já už pár let marně toužím po chelsea boots, ovšem u nás sem sehnala jen prapodivné kvality a obávám se aby tak nedopadl i zahraniční nákup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.pussycatshoes.com/v/vspfiles/photos/DEMONIA-GOTHIKA-09-2T.jpg já po nich už hrozně dlouho toužila a teď ^_^ jo ty jsou taky moc hezký.

      Vymazat