Aliens Wear Sunglasses

Různé věci co se mi připletli do hledáčku foťáku
 Tenhle úžasný lustr mají teď v knihovně *_*

 Nuda než sem se dočkala knížky ze skladu
 Jáá proč se tak divně tvářím
Knížka pod tím je zlodějka od Sarah Waters



 Když běhám baví mě foti moje trasy


Jinak nadpis je moje oblíbená písnička od Miguel and the Living dead

6 komentářů:

  1. Máš hezké běhací trasy, ačkoli já bych asi umřela strachy, kdybych tamtudy běžela třeba v noci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují, já už nechodím ani pozdě sama takle ven - jsem překoukaná seriály :D

      Vymazat
  2. Teda, tam to vypadá úplně stejně jako kam já chodím běhat :D
    Já kdybych ale šla běhat večer, to bych se furt musela ohlížet, jestli po mně nejde Plačící anděl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D nebydlíš poblíž. Já bydlím v šalingradu. Já si fandím že by mě doctor záchránil!

      Vymazat
    2. Já bydlím v Kuřimi :D Tak snad by se objevil, ale stejně bych z toho anděla byla nejspíš trochu nervózní :D

      Vymazat
    3. Já na to mám speciální výcvik sledováním spousty hororů :D

      Vymazat