Prapodivné fakty o mojí maličkosti

Jsem podivná a tady je souhrn všeho možnýho
- jsem šílěne nespolečenská
- bojím se klaunů a někdy i tmy
-zbožňuju plyšáky a k vánocům chci ijáčka
- na jednu stranu se bojím preparovaných zvířat a na druhou mě ony a cokoliv naloženého ve formaldehydu neskutečně fascinuje
- mám strašně špatný stravovací návyk , někdy nejím vůbec nebo ve špatných intervalech nebo se nadlabu jednou za dne a pak nic, je taky spousta jídel co mi nechutná
- strašně se zajímám o věci kolem Černobylu a jednou bych se tam chtěla jet podívat, nebo do nějakého města duchů
- zajímám se o okultismus a umím věštit z tarotových karet, nebo se o to aspoň snažím
- někdy sem šíleně hyperaktivní, nebo trpím na prudké změny nálad taky mám občas záchvaty uzkosti a někdy nemám ráda sama sebe a přijdu si k nevydržení
- miluju oblečení a modu a hrozně ráda nakupuju, ale třeba v second handech a pak to ráda doma upravuju to paltí i o bleších trzích. Dokázu dlouho hledat a potom sem spokojená, taky ráda chodím do antkvariátů...
- chci plynovou masku M10M
- mám ráda svůj vztah s rodičem a je mi jedno že sem z neuplné rodiny a nemám ráda lidi kterým to přijde divný
- jeden z mích nesplňitelných snů je být jednou z Bloody Crumpets
- nemám ráda romantické filmy a muzikály ( krom pár vyjímek) celkově mi přijde trapný když se ve filmu začne zpívat
- sleduju america hledá top modelku a ráda se směju blbosti některých učastnic, moje nejoblíběnější výtězka je Allison Harvard ta si to zasloužila a je nádherná
- někdo si nepamatuje moji původní barvu vlasů a i já mám mlhavou představu....
- zbožňuju sci-fi a fantasy a sem neskutečně naruživý čtenář
- Chuck Palahnuik je můj bůh
- nepiju čaj, ale zato hektolitry mlíka a mám neskutečně silný žaludek, který skoro nic neozhází
- mám ráda suicide girls nejvíc Jane doe a Galdu
- líbí se mi neduživý muži a všemožní podivíni
- nesnáším podavý hmyz a ráda pištím když mě obletuje :(
- ráda se fotím nebo nechávám fotit ale nesnáším školní fotky
- nerada zodpovídám dotazy o tom proč se oblíkám tak jak sem, proč nosím náramky a proč čtu
- mám ráda viktoriánskou eru a knihy o ní, taky postapokalyptické věci nejsou k zahození
- neskutečně zbožňuju Emilii Autumn
- jednou bych si chtěla pořídit králíka nebo krysu nebo mnohonožku ( můj rodič je nemá rád)


ps. za tuhle fotky mojí maličkosti děkuju talentované fotografce W
pps. nemyslíte si teďkom doufám že sem blázen že ne ....

Žádné komentáře:

Okomentovat