Pár filmových tipů



Valerie a Týden divů
Poetický film o 13-leté dospívající dívce,která žije se svou babičkou v divném starém domě a ocitá se ve víru bizardních situací a podivných setkání. Vizuálně neskutečně úžasný film.
- inspiroval Tima Burtona při Big Fish a Florenc Welch u jejího Rabbit Heart její video je ispirovaný závěrečnou scénou filmu
- místy až hodně divný film, což u mě je co říct

Vrána
Můj oblíbený film podle komixu Jamese O´bara. Eric Draven byl zabit spolu se svou snoubenkou partou, která ve měste organizovala ďáblovy noci ( na tenhle dne zapalovala město, jinak spíš páchali různé zločiny pro jejich šéfa). Podle některých pověstí vrána odnáší duše do záhrobí, a pokud ta duše nemůže nalézt pokoje, může je vrána vráti zpět. Eric se tedy může pomstít a zastavit tak ničení města a změnit spoustu věci.
- film se smutnou historii představitle hlavní role Brandon Lee zemřel při natačení, komix je inspirován smrtí O´barovy snoubenky
- neskutečně nádherná hudba hlavně The Cure


Ať vejde ten pravý
Myslím že už sem tady někdy vychvaloval knižní předlohu takže k filmu.
Příběh šikanovaného Oskara který potkává zajímavou bytost , která možná není člověk. Mezitím se v sousedství jeho šedého paneláku začnou dít hrozné vraždy.
- upírského tematu je hodně le tohle je úžasné jak kniha tak film který je jednou z nejlepších přepisů knihy na plátno



Ps. zítra du na grafické bienále japí čekejte report jo a nudím se a nemám co číst poraďte mi někdo něco prosím prosím

2 komentáře:

  1. Vránu jsem viděla kdysi dávno. Byl to ten den, kdy jsem viděla spoustu filmů a zjistila, že se na některé filmy nemohu dívat s lidmi. Nemám ráda ty, kteří u filmu pokládají otázky stylu: Proč to udělala? Přece musí vědět, že nemohou dostat odpověď hned ale třeba další scénu, nebo na konci... nebo ji nedostanou!

    A k četbě... Sehnala jsem si Druhé město od Michala Ajvaze, urbanfantasy z Prahy, které pobaví souvětími a dá naději, že se taková věc může stát všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nerada vysvětluju...hlavně když sem něco viděla a pak po mě někdo chca analýzu :/ Jo a knížku díky :)

      Vymazat