Větrná hůrka

Já klasika, no prostě tahle knížka mi vždycky přišla jako hrozná kravina. Tak když nefunguje kniha říkala jsem si že to napraví film. Rovnou s oblíbencem - Tomem Hardym.

Příběh o sirotkovi Heathcliff co ho vychová bohatá rodina. Pak chce pomstu. Neopětovaná láska však znáteto.

- Hardy mi na Heathcliffa neseděl až běda
- celý film se moc knížky nedržel ono když má být něco jako zanedbaný dům a tady zářil čistotou, všude svítilo slunko a vítr trošku pofukoval
- nikdo nestárnul věrohodně
- hlavní hrdinka je stejná kravka jako Bella ve Stímvání
- neví co všechny baby na Heathcliffovi viděli

3 komentáře:

  1. Mám ráda tu s Ralphem Fiennesem, tohle mi zní jako solidní shit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem viděla jednou po Harry Potterovi a to nějak nešlo.

      Vymazat
  2. Teď nevím, kterou z těch verzí jsem vlastně viděla já... Ehm. Knížku jsem zbožňovala ovšem.

    OdpovědětVymazat