Jak Buzz Rakeťák stavěl hvězdu smrti

Tak jelikož celý život školu flákám tak teď nevidím důvod přestávat. Znáte mě jediný období roku kdy jsem aktivní je když mě to baví, nebo když se blíží zkoušky to mám raketový pohon.
Takže tyhle dva týdny jsem vesele obešla pár zajímavých akci.
Minulý týden jsem byla na jedno z nejtemějších Spolků s Vy-víte-kým. Probralí jsem takovéty hustý geekoský věci o kde a čem já byla hrozně ráda že jsem se zase viděla.
Tenhle týden mě mimojiné výtáhl můj oblíbený pekelný tvor na steampunkový večer, Tak užily jsem si to já se nic novýho sice nedozvěděla, ale můj parťák jo takže fajn. Navíc sme pak tvořily očučovaly a prostě pohoda. Taky už jsme byly na trzích.
Ze seriál jsem pořád v hotelu co tam starší. Dojíždím seroš kde ybch ještě mohla dá Batmanovi na budku a Jess od Marvelu mě může zachránit třeba hned.
Insta fotka z minulýho týdne, já tu brava prostě miluju.

Jo a tady je důkaz že Steampunk, se dá nacpa kamkoliv

2 komentáře:

  1. Copak Jessica, ale Kilgrave ... člověk si po něm potřebuje dát fakt dlouhou sprchu, ale nejradši by si ho tam vzal s sebou. Umf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako Tennat je tam boží, ale na ni prostě nemá u mě :D

      Vymazat