Michel Faber - Kvítek karmínový a bílý

Kvítek je příběh maldičké prostitutky Sugar, která je ochotná ke všemu. Je ovšem také velmi chytrá a
krásná. Jednoho dne má jako klienta dědice voňavkářského imeria Wiliama  Rackhmana, ten utíká před svou pološílenou ženou. Okamžitě si chytrou Sugar zamiluje. Začne ji mít jako vydržovanou milenku. Sugar ovšem chce patřit do jeho rodiny což se jí také potom povede. V knize sleduje i osud jeho manželky, která to nemá v hlavně moc dobré. Spolku pro záchranu padlých žen a milostný poměr Wiliamova bratra s nekonvenční ženou.

- po pěti dnech a 905 straná - tleskám ve stoje, úžasná kniha, vždycky když si myslýte vím jak to dopadne je to jinak, neskutečná gardace příběhu a myslím že si klidně nechává dvířka pro klidně další díly
- Knížka je hrozně krásně provedená po vizuální stránce
- viktoriánská éra je sice moje nejoblíbenější období, ale to jak byly všichni prolezlý nemocemi je děs
- radom poznáka když jsem si knížku vypujčovala tak jsem se bavila s knihovnicí a ta mi pochvháli oblečení a vlasy a ptala se mě co studuju když si ty knížky tak často beru. Chjo doufám že neví o čem je Waters ....
- Na tuhle knížku mě přivedla bbc mini serie

Žádné komentáře:

Okomentovat