Záhady vesmírných lidí

Tenhle týdne, byl úžasný. I když bylo fakt štěstí kdžy jsem došla do půlnoci domů, ale co už. Mám tak pestrý společenský život jako nikdy. Bolí mě nožičky z podpatků.


Většina přednášek mě hrozně rozsekává. Prostě jednu hodinu probíráme vážný vědeck věci a na další přednáce řešíme bbc Sherlocka, witchcraft. Baví mě i metafyzika- jako nechtějet vědět kde sem to vzala. Řešení vesmárných lidí mě ale děsí.

Byla jsem na další vernisáži, sice to nebylo jako před vánocemi kdy bylo snad každý den něco, ale i tak to bylo hodně skvělý.

Tenhle víkedn hodlám zvládnou všechny možný resty. Takže tak. Jak dlouho mi to vydrží.

4 komentáře:

  1. Hmmm, taky bych občas brala alespoň nějaký sociální život ... si to vyberu na promoci. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak já to mám nározový, takže zas bude dlouho nic.

      Vymazat
  2. Sherlocka jsme probírali na jazykovce, mela jsem super učitele, byl do všeho zapálený jak já :D škoda ze to bylo jen na rok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš dobrý my potom nejely nějakým záhadným působem zpátky k filosofii :D

      Vymazat