Březen utekl rychleji než jsem čekala

 Co se vlastně za březen všechno stalo... No je toho hodně.

Měla jsem narozky. Volám nový projekt, kvůli kterém jsem musela jet do Hradce protože jinak mám home office, ale na jeden den jsem měla výlet. Tak jsem se po dlouhé době viděla s vy-víte-kým s rozestupem a respirátorem. Začínám mít pocit že si dávám nějak život dokupy. Začala jsem zase dělat na zahradě. Jo a čtu Půlnoční slunce, v knihovně ho měli jenom v angličtině ale i tak za mladých let to tak blbý nebylo.Když se udrží takle hezky teplo tak zas vyrazím běhat, což nevím nevím jakk etos budu zvládat když je venku pořád tolik lidí.


 


2 komentáře:

  1. Takže čteš Edwarda s koupacím křeslem a podobně? :D Mě přijde, že začátek března už byl strašně dávno, víc jak před měsícem. Teplo je až moc, už je skoro zas léto, žádám návrat jara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že ne :D engliš a moje dyslekti ass mě zachraňují :D :D

      Vymazat