Pozvaní kniha od: Jennifer McMahon

V roce 2018 jsem zde recenzovala Zimní lidi.

Což byla první knížka od této autorku co u nás vyšla, už tenkrát mě bavila spojením trileru a nadpřirozena.


Pozvání pokračuje v tradici a dokonce bych řekal že i laťku zvedá o dost výš.

Hlavní hrdinové Nate a Helen, jsou učiteli na prestižní střední škole v Connecticutu. Jednoho dne se rozhodnou opustit pohodlí a bezpečí předvídatelného městského života a přestěhovat se na venkov.Helen navíc touží po svém domku na prerii, navíc její tatínek jim nechal dost penez a když s ním jako dívka stavěl( byl stavitel) tak dost pochytila. Tak se stěhují na malé město, které je tak trochu divné. Bažiny, děsivá historii, pozemkem opředený duchy a tajemstvím. Ovšem jsou to lidé z města a zvlášť Nate má na vše vysvětlení. Začnou však rozplétat minulost místa, která je hodně pochmurná a seznamují se s Olive, která jim ze začátku chtěla škodit, ale později se s nimi spřátelí. Olive je trochu divná celé město si šušká že její maminka utekla a její taťka se z toho už nevzpamatoval a pořád opravuje dům až se vrátí. olive však o místě toho ví také hodně a její báječná a hustá teta taky.

+ perfektní tohle to pošmourného počasí doporučuji

+ skvělé postavy

+ perfektní děj i rozuzlení, které je vystavěné že trochu tušíte nic bum bác

+ knize by hodně slušil film nebo mini serie

 

1 komentář:

  1. Jo, Zimní lidi jsem četla taky, a i když se mi líbili, musím říct, že tohle se mi líbilo ještě víc. Hrozně se mi líbí, jak do toho vždycky zakomponuje historii a že to není jenom lekačková bubuknížka.

    OdpovědětVymazat