Podzim, škola a jiné

Pomalu začal semestr, takže jsem vytržena z svého prostředí zahrady a jsem zpátky ve společenském životě.

Kromě školy jsem stihla i creepyconu, a partoškování,  dokonce jsem byla v motorkářském baru, což bylo trochu jako málo temný případ. Zase jsem se vrátila  k věcem jako každý začátek září. Cvičení, doučování svých dětí angličtinu, škola, němčina to je trochu ironické protože na škole jsem ji zas tak nemusela, vlastně jsem se ji učila jen kvůli Tokio Hotel a teď mě fakt baví. Jinak píšu diplomku a ze všeho mě pomalu hraboší.
Taky mám po další sezóně Peaky Blinders, což bylo osvěžující v té záplavě letních seriálů.


4 komentáře:

  1. Držím palce s diplomkou a přeju hlavně pevný nervy! Ani nevíš, jak moc jsem šťastná, že už to mám za sebou. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Soucítím s tebou! Taky bych měla začít s diplomkou, ale vůbec se do toho nemůžu dokopat :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat