Creepycon 2019

Když jsme si po prvním výletě s Dýňovou královnou řekli že pojedem na creepycon tak mi to přišlo jako sc-fi, ale pak jsem najdou jsem měla lístek a byl den odejzdu. Tak jsem s ní a jejími kamarády jela a fakt jsem nelitovala, protože to byla jedna z nejlepších sobot a část neděle za poslední dobu. Zbytek fotek na mém insta.




 + bylo to boží jsem ráda že byla taková akce
+ Oslavany mám fakt krásnou přírodu
+ nejepičtější parta lidí co sem tams nimi byla
+ přednášky co byly super - Janeček a Černá sanitka, Dark web ta byla fakt super divná a dobrá, Staysteakovi creepypasty, cosplaysoutěž a debaty s dabéry pan Procházka byl úžasný a bylo super jak mluvil o své zkušenosti s dabování Severuse Snapa jak chtěli aby mluvil jako když drtí míček takže slavná věta pan Potter naše nová celebrita
+ jo a seděla sem vedle Etherala 
- co bylo trochu škoda že některé přednášky byly trochu nudné a mohlo být víc přednášek o konspiračních teorich, divnovideich atd.
- jo a spaní v domě dětí bylo taky pecka od chrápání až po mluvení ze spaní

2 komentáře:

  1. Vypadá to jako zajímavá divnoakce a jsem moc ráda, že sis to takhle užila. ^^
    Ohledně těch přednášek, tak to bohužel bývá na každém conu, některé zajímavější, některé míň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc, jo ale třeba na naimestu bylo třeba hned několik super zajímavých co se kryly.

      Vymazat