Carnival Row

Chcete seriál se zajímovou fantasy zápletkou, viktoriánskou detektivku a Orlanda Blooma ve formě jako za mlada v Pirátech tak Carnival Row je pro vás.

Další vymazlená novinak ze stáje Amazonu, který letos už jede takový bomby. Seriál se mimo jiné natáčel u nás, takže občas jdou krásně poznat.
Děj nás zavádí dospoelčnosti kde mezi sebou žijí mýtické bytosti a lidi. Což by vyvolávalo třenice  i kdyby mezi sebou nevedli válku, magické bytosti ji neprohráli a tak nepřišli o svoje uzemí. To vak není to nejhorší teď jsou na okraji společnosti, nuceni dělat podředné práci a lidi na ně hledi hezky z vršku. No a přesně tady začíná střet hlavní dvojice v jediném městě kde tak nějak všichni koexistují a taky se dějí divné vraždy. kromě hlavních postav je zde i spousta zajímavých vedlejších, úžasné kostými a hudba.

Trailer mě hrozně nezujal, takže se jím nenechte odradit a moc děkuji za doporučení Saku. Menší výhrady mám ke Caře Delevigne, která mi tam uplně neseděla
Podobné téma jenom bez fantasy The Alienist , které jet rochu v pozadí což je šoda protože měl podobně dobré kostými, výpravu i děj.

3 komentáře:

  1. Je docela síla si uvědomit, že ani ten Bloom už není žádný mladíček :D Každopádně ta popisovaná směska atributů seriálu zní velice lákavě ... Kdybych jen víc koukala na seriály, ale kdo ví, zimní večery budou dlouhé. Tak díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec neznám, nějak mi úplně unikl! Kouknu minimálně na trailer..

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tak moc ráda, že se líbilo. ♥ Jinak, v Praze se prý teď natáčí druhá řada.

    OdpovědětVymazat