Dívka ve věži - Katherine Arden

Druhý díl Medvěda a Slavíka. Vasja odjíždí ze své rodné vesnice a chce stát poutníkem, cestovatelem
prostě žít po svém se svým kouzelným koněm Slavíkem. Jenomže svět je carské rusy je kruté místo, kde vás někdo může zabít jenom kvůli koni. To poznává i Vasja. Navíc někdo krade unáší dívky a drancuje vesnice. Na carském dvoře zase bují intriky a boj o moc. Pozadu nezůstavají ani kouzelné síly a Marzík.

- občas utahaný děj
- zase milion zdrobnělin uzdička je příšerné slovo
- Vasilisa mi občas hrozně lezla na nervy
- postavy jsou zase hrozně šablonovité
- já si nemůžu pomoct ale má to neduh druhého dílu, ale třetí si rozhodně přečtu už mě zajímá jak to dopadne

2 komentáře:

  1. Pořád váhám, jestli se do ní pustit, protože mi přijde, že první díl byl docela dobře uzavřený i bez ní ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych jí asi nečetla kdyby na mě nekoukala v knihovně, jsem ji tam nemohla mezi novinkama nechat.

      Vymazat